18 Mayıs 2015 Pazartesi

White Botanical Leke Karşıtı Gençleştirici Yüz Temizleme Köpüğü

Herkese merhaba

Bugün sizlere Yves Rocher'in yeni tanışmaya başladığımız 'white botanical' serisinin yüz temizleme köpüğünden bahsetmek istiyorum.



Ürün beyaz meyankökü tozu ve beyaz acı bakla özü içeriyor. Dokusu bildiğimiz traş köpüğü kıvamında :) Ben ürünü 10 gündür düzenli kullanmaya çalışıyorum. Yves Rocher 14 günde cildi düzgünleştirdiğini, 1 ayda lekelerin büyüklüğünde ve yoğunluğunda gözle görülür bir azalma sağladığını vaadetmiş. 




Ben makyajımı temizledikten sonra nemli cildime masaj yaparak uyguladım. Yalnız durulaması biraz zaman alıyor. Bu yüzden pratik bir ürün olduğunu söyleyemem. Şimdilik lekelerime bir etkisini görmedim yine de düzenli kullanmaya devam edicem. Cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı. Yağlı-karma cildimi kurutmadı, parlatmadı. Sabah akşam kullanmaya uygun.

Bu arada ürün kayısılı peeling gibi gümüşi bir ışıltı içeriyor. Yves Rocher bunu seviyor galiba.




Ürünün normal fiyatı 32.90 tl. Ancak şu an hem online satışta hemde mağazalarda indirimde diye biliyorum. Bence şans verilmesi gereken bir ürün. Aslında hydra vegetal serisini de merak ediyorum. Belki bu bittikten sonra o seriyle devam ederim. Düzenli kullanmaya devam edicem. Belirgin bir farklılık görürsem buraya yazarım.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler :)



3 yorum:

  1. Ne lekelerimde bir azalma oldu ne de yüzümü doğru dürüst temizledi.Dogru düzgün kopurmuyor.Az mı alıyorum acaba dedim ürün miktarını cogalttim yine aynı sonuç.Böyle yüzüme sivanip kalıyor.Ne kadar durulasam da yapış yapış...mecburen akabinde bioderma ile siliyorum .pamukta hiç yikamamisim gibi kir...Başarisiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet köpürmüyor. Ancak ben lekelerimde azalmayı gözle görülür derecede hissettim. Biraz zor durulandığı da doğru. Bence cilt tipine bağlı birazda gösterdiği etki :)

      Sil
  2. Henüz üç gundur cilt bakimi serisini kullanmaya basladim bir ürün ilk kullanimda bu kadar mı iddiali olur cok memnunun yüz temizleme kopugunden bahsedecek olursam evet kopuren bir ürün değil ama iceriginin bu yönde oldugunu saniyorum islattigim yuzume masaj yaparak cildimide rahatlarak kullaniyorum sonrasinda duruluyorum ve bu soylenildigi gibi zor olmuyo tavsiye ediyorum kesinlikle tüm urunlerini cildim daha canlı siyah noktalarim üç gunde yok olmaya doğru gidiyo güneş lekelerim iyice açıldı ve cildim beyazladi ve tabi bunu duzenli bi kullanimla yasayacaginizi unutmayin

    YanıtlaSil