29 Mart 2015 Pazar

Pronail Express Manikür Seti





Herkese tekrar merhaba. Bu sefer gerçekten ailevi ve kişisel problemlerle uğraştığım için blog yazılarıma çok uzun bir ara verdim. Haliyle postlar baya birikti. Pronail markasının yeni ürünleriyle başlamak istiyorum.




Paket içeriği bu şekilde. Kağıt törpü, kremli eldiven,portakal çubuğu ve tek kullanımlık havlu. Önce ojelerimi çıkardım, tırnaklarımı güzel bir şekilde temizledim. Ben kendi törpümü kullandım. Çünkü firmanın törpüsü bana çok sert geldi. Törpüleme işleminden sonra ellerimi yıkayıp keratinli eldiveni giydim. Parmaklarıma biraz masaj yapıp kremi yedirdim. Firma tarafından 7 dk olarak önerilmiş. Ama ben ellerimi havluya sarıp 10 dk bekledim.




10 dk sonra eldivenin uçlarını delip ölü deriyi pens ile kestim. Paketten çıkan portakal çubuğu ile de etlerinizi itebilirsiniz.




Eldiveni tersten çıkararak kalan kremi ellerime ve tırnaklarıma iyice yedirdim. 

Peki nasıl buldum?:  İşlemin başında kremin kokusu ile ilgili bir sorun hissetmemiştim. Ama sonlara doğru koku biraz ağır geldi. Uygulaması kolay, kısa süreli. Ortalama 20 dk sürüyor. Eğer profesyonel bir manikür için vaktiniz yoksa, maniküre gidemeyecek durumdaysanız bir şans verilebilir.


Benim ürün hakkındaki görüşlerim bu şekildeydi umarım sizde beğenirsiniz. Hepinize mutlu pazarlar :)






5 yorum:

  1. Ben pedikür setini kullandım aynı markanın çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pedikur setini bende merak ediyorum. En kısa sürede ona da şans verilecek :)

      Sil
  2. Merhaba sayfanızı tesadüfen keşfettim hemen takibe aldım bende sayfama beklerim seplali.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. merhaba caanım güzel bir ürün bende duymuştum:) bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil