25 Mayıs 2015 Pazartesi

Clinique Take The Day Off Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi&High Impact Maskara

Herkese merhaba,

Bugün sizlerle Clinique markasının deneme amaçlı aldığım seti hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istedim.





Set 30ml göz ve dudak makyaj temizleyicisi ve 4 gr high impact siyah maskaradan oluşuyor. İlk olarak makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.




Minik, kapağını bir türlü açmayı beceremediğim bir ambalajı var. Yapısı oldukça yağlı. Göz makyajımı bununla temizlediğimde yüzümde bıraktığı o yağlı histen kurtulmak için 2 kat fazla zaman harcıyorum. Biraz keskin bir kokusu var. Gözlerimi yakmadı. Yarısına kadar büyük bir çaba harcayarak, kendimi zorlayarak geldim. Daha fazla kullanabileceğimi sanmıyorum.






 Gelelim setteki diğer ürüne. Maskara 4 gr., siyah, ne ıslak ne kuru diyebileceğim bir maskara. Fırçası çok kalın olmayan kıl fırçalardan.





Markanın vaatlerini bilmiyorum ama ne uzunluk, ne kıvırma, ne hacim sağladı. Sadece kirpiklerimi boyadı. Ben kirpiklerimin yeterli hacim, kıvrıklık ve uzunlukta olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden günlük makyajımda kullanabilirim. Sorunlu kirpikler için kesinlikle sınıfta kalan bir maskara. Ama temizlemesi kolay, kirpiklerimde dökülme, kırılma vs. yapmadı.


Her zaman Clinique'in şişirilmiş bir marka olduğunu düşünürdüm. Bu sette beni yanıltmadı. Hala kullandığım Garnier çift fazlı göz makyaj temizleyicisi take the day offtan fiyat-performans açısından kat kat daha iyi. Maskara Maybelline'in çoğu maskarasına performans açısından yaklaşamıyor bile. Sonuç olarak çok merak ediyorsanız alın bir deneyin. Ancak ben hiç sevmedim bu seti. Biraz karamsar bir yayın olmuş olabilir ama gerçek düşüncelerimi yazdım. Sizin Clinique ürünlerinden kullandıklarınız var mı? Yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim. 

Hepinize mutlu, renkli, güneşli haftalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder