28 Mayıs 2015 Perşembe

Gliss 'Million Gloss'

Herkese merhaba.

Bugün size yaklaşık 3 haftadır kullanıp deneyimlediğim bir şampuandan bahsetmek istiyorum.




Schwarzkopf benim severek kullandığım bir marka. Zaten alman üretimi olan çoğu şeyi beğendiğimi diğer yazılarımda da söylemiştim. Gliss serisinin de daha önce 'Ultimate Repair' serisini kullanmış ve çok sevmiştim. Million gloss serisinin şampuanı ile de fikrimühim sayesinde tanıştım. Bana ve arkadaşlarıma yolladıkları ürünleri 3 hafta boyunca deneyimledik.




Önce kendi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Bu kutuyu bitirdim. Zaten paketi de minik ışıltılar içeriyor. Saçlarımda bıraktığı yumuşacık hissi ve kazandırdığı parlak, sağlıklı görünümü çok sevdim. Saçlarımda ağırlaşma yapmadı. Aksine yağlanmayı geciktirdiğini düşünüyorum. Herhangi bir alerjik reaksiyona, kepek vs. gibi oluşumlara yol açmadı. 

Arkadaşlarımda aşağı yukarı aynı etkileri etkilerden söz ettiler. Mat ve cansız saçlara sahip 2 arkadaşımın saçlarında gözle görülür derecede canlılık ve hacim gözlemledik.

Sonuç olarak ben bu serinin şampuanını severek kullandım. Aslında bu ürün bittiğinde Live Clean markasını deneyimlemek istiyordum. Ancak şampuandan bu kadar memnun kalınca serinin diğer ürünlerini de alıp tekrar gözlemlemek istedim. Şimdilik live clean biraz bekleyecek. Siz Gliss markasının ürünlerini daha önce kullandınız mı? Nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder