21 Mayıs 2015 Perşembe

TAG: İmza Parfümüm ' Lancôme Paris: Trêsor '



Herkese merhaba

Ben parfümün kesinlikle kişisel bir obje olduğunu düşünüyorum. Her koku her tende aynı etkiyi göstermiyor ve benim belkide en çok ürün bitirdiğim kişisel bakım kategorisi parfümlerdir. Bu yazımda sizlere benim imzam diyebileceğim çok sevdiğim bir parfümden bahsetmeyi düşünüyorum.





Lancôme benim bazı ürünlerini çok sevdiğim bazılarının ise şişirilmiş bulduğum bir marka. Ancak Trêsor kesinlikle aşık olunacak bir parfüm. Üst notalarında şeftali, gül, kayısı çiçeği, vanilya, inci çiçeği ve iris; orta ve ana notada kehribar ve gül; alt notada ise sandal ağacı ve misk barındırıyor. Bu da onu gerçekten eşsiz kılıyor. Başka hiçbir parfümle benzetemiyorum, bu biraz andırıyor sanki bile diyemiyorum. 

Bilmeyenler için bir dipnot: Parfümlerde üst nota ilk sıktığınız anda duyduğunuz kokudur ve etkisi parfümden parfüme değişmekle birlikte 5-30 dk arasında hissedilir. Orta nota parfümün asıl kokusunun duyulduğu kısımdır. Alt nota ise birkaç saat sonra teninizde ya da kıyafetlerinizde kalan kokudur. Burada bir öneride bulunmak istiyorum. Parfümünüzün daha kalıcı olmasını istiyorsanız onu kıyafetlerinize değil doğrudan teninize sıkın. Hem etkisi daha uzun sürecek hemde daha çok hissedilecektir. Teninizde de bilek içi, boyun, dirsek, kulak arkası gibi damarların tene daha yakın geçtiği noktalara uygularsanız daha etkin sonuçlar alırsınız. Eğer ilk kez tanıştığınız birisinde hoş bir izlenim bırakmak istiyorsanız abartmadan parfümünüzü elinize bir miktar sıkın. Tokalaştığınızda parfümünüz karşınızdaki insana da sinecektir ;)




Ben parfümleri etkisinin daha kuvvetli olması için losyonlarıyla veya vücut pudralarıyla birlikte kullanmayı tercih ediyorum. Genelde bulabildiğim zaman da bu seti alıyorum. Bildiğim kadarıyla bu setin büyük boyu mevcut değil. İçerisindeki parfüm 30ml, parfümlü vücut losyonu 50ml. 




Set içerisindeki bu krem genelde olduğu gibi losyon kıvamında. Dediğim gibi ben parfümümü çok seviyorum ve kendime de yakıştırıyorum. Trêsor 3 mevsimin parfümü. Yaz için biraz ağır kaçabilir. Zaten yaz mevsimi için bence bodymistler daha uygun bir seçenek. Bence sizde bu parfüme bir şans verin gidin deneyin. Parfümü deneyip hemen almak bana göre çok doğru değil. Gidin teninize sıkın birkaç saat dolaşın ve severseniz ondan sonra gidip satın alın.


Parfüm benim için önemli bir konu olduğundan biraz fazla konuştum sanırım. Çünkü insanlar unutulur kokular asla unutulmaz. Sizin sevdiğiniz kullandığınız parfümler neler? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder