1 Haziran 2015 Pazartesi

Note Luminous Silk Tekli Far-13


Herkese merhaba.

Bugün sizlere benim mezuniyet makyajımın yıldızı olan bir fardan bahsetmek istiyorum. Note'un parlak tekli farlarından 13 numara.





Öncelikle çok fazla ışıltı seven birisi değilim. Aydınlatıcılar, ışıltılı farlar, pigmentler çok bana göre şeyler değil. Ama bu fara görür görmez bayıldım. Aslında mat ve ferah bir far arıyordum mezuniyet makyajım için. Stantta diğer farlara bakarken bir anda bunu gördüm ve rengi çok hoşuma gitti. hemen orada denedim göz kapaklarımda da çok doğal durdu, yüzüme doğal bir ışıltı kattı. 





Biraz somon, biraz tozpembe, biraz bej. Ama hepsinin çok hoş bir harmanı olmuş. Dediğim gibi doğal bir ışıltı veriyor. Kesinlikle abartılı değil. Hatta ışıltılı değilde satin diyebilirim. 






Mezuniyet töreni boyunca uçmadı. Kalıcılığı çok güzel. Kesinlikle tozutmayan gayet pigmentli bir far. Hatta o kadar soft ki bronzer ya da aydınlatıcı olarak da kullanılabilir. Ayrıca E vitamini içeriyor. Fiyat-performans açısından benden tam not aldı. Fondötenlerinden sınıfta kalan Note farlarıyla kalbimi kazanmayı başardı. En kısa zamanda diğer renklerine de şans vermeyi düşünüyorum. Hazır mezuniyet, düğün, nişan sezonu açılmışken bir tane edinin derim ben. Ufak bir rica: özellikle mezuniyet ve düğün makyajlarında artık smokey makyajları bordo rujları bırakalım lütfen. Soft, hafif ışıltılı, doğal makyajlar çok daha hoş duruyor. 

Benim bu ürüne karşı izlenimlerim bu şekildeydi. Umarım sizde deneyip memnun kalırsınız. Mutlu haftalar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder