11 Haziran 2015 Perşembe

Golden Rose Dipliner


Herkese yeniden merhaba. Beni takip edenler bilir. Kesinlikle eyeliner özürlüyüm. Beceremiyorum. Saatler süren uğraş sonucunda bi tanesine sürmeyi başarabildiğimde diğeri kesin yamuk, kalın ya da tuhaf oluyor. Denedikçe, elin alıştıkça olur dediler. Bende bir indirimde golden rose markasının diplinerına denk geldim ve aldım. Bugünde sizlerle bu ürün hakkında konuşmak istedim.




5gr'lık küçük bir ürün. Fiyatını hatırlamıyorum.




Fırçası bildiğimiz dipliner fırçası. Kalın, keçe uçlu. Ürün aslında kömür karası. Islak yapıda kuruması biraz zaman alıyor. Kurumadığı zaman her yere bulaşabiliyor. Kuruduğunda ise çıkarmak çok zor. 


Eğer benim gibi el becerisi kazanmak için aldıysanız kullanılabilir. Ancak makyajınızda kullanmayın. Çünkü nasıl olduğunu bilmiyorum ama ilk katta homojen sürülmüyor. İkinci katta ilk sürdüğünüz ürün de kalkıyor. Dediğim gibi bence evde denemek için alınabilir, uygun fiyatlı bir ürün. Ama sürdükten sonra dışarı çıkamazsınız. Bir de kuruyunca pul pul dökülmesi var tabi. O yüzden bu ürün sınıfta kaldı. Ama şimdilik hem öğrenmek için hemde ziyan olmaması için aklıma düştükçe kullanmaya çalışıyorum. Benim yorumlarım bu şekildeydi. Aslında şimdi mat bir eyeliner-dipliner arıyorum. Sizin kullanıp sevdiğiniz bu tarz bir ürün varsa yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim. Hepinize şimdiden mutlu haftasonları :)


8 yorum:

  1. ay şu jelleri süremiyorum bir türlü:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beceremiyorum pek öğreneyim diye aldım ama iih yok olmuyor :)

      Sil
  2. Hay Allah aslında el alışkanlığı için kötü olmuş doğrusu ama size naçizane önerim maybelline jel eyeliner olacak. Onunla daha kolay elinizi alıştırabilirsiniz. Sürümü daha kolay çünkü. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu çok duyuyorum ama bunu süremeyen onu hiç süremez diye düşünüyordum. O yüzden almamıştim şimdi bi deneyebilirim. Çok teşekkür ederim ilginiz için :)

      Sil
  3. Merhaba canım bloğunu gezinirken gördüm hemen takip listeme ekledim güzel şeyler paylaşmışsın☺️Beni takip edersen çok memnun olurum☺️Http:fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Blog keşif etkinliğinden geldim. Takipteyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Bana da beklerim
    http://mavikivi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Bana da beklerim.

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil