4 Haziran 2015 Perşembe

BEBAK Nemlendirici Acı Badem Sütü


Herkese merhaba

Bugünkü yazı biraz gecikti. Çünkü yarın taşınıyorum. Onun telaşı ve yoğunluğu ile çoğu işimi aksattım. Sizlere ürünlerini severek kullandığım Bebak markasının nemlendirici bakım sütünden bahsetmek istiyorum.





Özellikle bu mevsim geçişlerinde cildimiz neme daha çok ihtiyaç duyuyor. Bende nemlendirici olarak bu ürünü kullanıyorum. 




Ürün 175 ml. Hem çok büyük, hem de çok bereketli. Kokusuna tüm acı badem serisinde olduğu gibi bayılıyorum. Nemlendirmesi güzel. Ben tüm vücudumda kullanıyorum. Hatta manikür öncesi kullandığımda tırnak etlerimi çok güzel yumuşatıyor.




Ancak ürün biraz sıvı kıvamlı. Kremden daha çok losyon özelliği gösteriyor diyebilirim. Genel olarak sevdiğim bir ürün. Bir şansı hakettiğini düşünüyorum. Ürün hakkında benim görüşlerim bu kadar. Şimdi taşınma işine geri dönmem lazım. Daha güneşli günler dileğiyle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder