23 Ocak 2015 Cuma

Rimmel London Scandaleyes by Kate Moss Mascara 004 Eye Rock Jet Black

Merhabalar

Bugün son zamanlarda favorim olan bir maskaradan bahsetmek istiyorum. Rimmel markası watsonslarda satışa sunulan uygun fiyatlı ve güzel ürünler sunan bir marka. Özellikle kate sarisinin rujları (tabi ki de en çok 30 numara :)) benimde severek kullandığım ürünlerdi. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine maskarasına da şans vermek istedim.





Ben plastik fırçalardan ziyade sert ve kıllı fırçaları daha çok tercih ediyorum. Bu maskara da sert ve kıllı tarzda bir fırça kullanmış. Fırça şekli alışık olduklarımızın biraz dışında. Broken Heart Brush olarak adlandırılan fırçası eğimli. İlk zamanlarda biraz tuhaf gelse de alışınca tüm kirpiklere ulaşıyor. Rengi gayet siyah hatta kömür karası diyebilirim. 




Artı yönleri: Rengi güzel, Alıştıktan sonra fırçasının kullanımı kolay ve uygulamayı hızlandırıyor, Tek katta günlük kullanım için ideal hacim ve uzunluğu sağlıyor, İkinci katta extra hacim veriyor, Ambalajı hoş kilitlenebiliyor çantaya akma problemi yok

Eksi yönleri: Waterproof olduğu söylenemez, Yağmurlu ya da karlı hava da akma yapabiliyor, İkinci katı ilk kat kurumadan uygularsanız kirpikleri birleştiriyor, Fırça yapısına alışana kadar göz kapaklarınıza bulaşabilir. 


 Bu ürünle ilgili yorumlarımda bu kadardı.  Yeni ürünlerle yeni postlarda görüşmek üzere. Hoşçakalın :*

1 yorum:

  1. Rimmel London rimellerini sevmiyorum. Teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ¦

    YanıtlaSil