20 Ocak 2015 Salı

L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil


Herkese merhaba :)

  Bugünlerde hep favori ürünlerden gidiyoruz öyle denk gelmiş :)






   Bende çoğu insan gibi saçların bir kadın için en önemli aksesuar olduğunu düşünüyorum. Saç bakımıma cilt bakımımdan daha çok para ve zaman harcadığım da doğrudur. Eskiden daha sert ve gür saçlara sahiptim. Boya, ısıl işlem derken saçlarım zamanla çok yıprandı. Hala boyalı ama artık ısıl işlemden elimden geldiğince uzak duruyorum. Zaten saçlarımın doğal hali kıvırcık. Hatta yeni tanıştığım birini saçlarımda perma olmadığına inandırmak için baya bir çaba sarfediyorum.

     Aslında saç bakımında favorim schwarzkopf. Ama elseve serisinin de adını çok duydum ve bir indirimde bu ürüne şans vermek istedim. İyiki de öyle yapmışım. O günden beri severek kullanıyorum. Marka şampuan öncesi yoğun besleme, tarama öncesinde saç dokusunu yumuşatarak taramayı kolaylaştırma, şekillendirme sonrası son bir rötuşta saçı onarma ve ipeksi bir görünüm kazandırma gibi işlevlerden söz etmiş. Ben şimdiye kadar hep şekillendirme sonrasında kullandım. Saçlarıma mükemmel bir parlaklık ve canlılık kazandırdı. 






Severek hatta bayılarak kullandığım bir ürün. Ben indimde 9.90 tl gibi bir miktara almıştım. Ancak aşırı bereketli bir ürün. Bir damlası işini fazla fazla görüyor. Bir kaç aydır kullanmama rağmen resimde görüldüğü kadar eksildi. Koku takıntılı biri olarak kokusunu da çok sevdiğimi söylemek istiyorum. Eğer sizde saçlarınızı benim kadar seviyorsanız kesinlikle şans verin derim. Pişman olacağınızı düşünmüyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder