15 Ocak 2015 Perşembe

Essence All About Matt Fondöten

Herkese merhaba :)

   Bugün blogta uzun zamandır severek kullandığım bir ürüne yer vermek istedim. 





     Bir kaç haftadır yoğunluktan dolayı günlük makyajlarımda sadece bb krem kullanıyordum. Daha sonra programım biraz hafifleyince bu ürüne şans vermek istedim. Bir çok blogger arkadaşımdan olumlu yorumlarını okumuştum. Ama bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim. Kokusu, dokusu her şeyi mükemmel bana göre.

      
      Bendeki rengi 10 numara matt beige. Buğdaya kaçan beyaz bir tenim var. Cildimle uyumu çok güzel. Ürün ne çok akışkan, ne çok yoğun.





    Marka 12 saat kalıcılık vaad etmiş. Gerçekten çok kalıcı. Cildim yağlı-karma. Uyguladıktan sonra kaç saat geçerse geçsin parlama yapmadı. Özellikle t bölgem konusunda çok ümitsizdim ama beni şaşırttı doğrusu. Çoğu zaman sabitleyici pudra bile kullanmama gerek kalmadı. Kokusu da çok güzel, yoğun değil. Koku hassasiyeti olanlarda rahatça kullanabilir.


    Essence ürünlerini zaten severek kullanıyorum. Ülkemizin sınırlı pazarında bana çok renkli zevkli bir marka gibi geliyor :) Ürünün benim gözümde tek eksi yönü biraz küçük olması. 30ml minicik şirin bir şey :) Çabuk bitecek diye çok korkuyorum. Fiyat-performans açısından çok iyi bir ürün. Umarım ülkemize daha renkli daha çeşitli ürünlerinin de gelmesi sağlanır.

    Ürün hakkında benim görüşlerim bunlar. Umarım sizde benim kadar seversiniz. 
    
    Hoşkalın :*

2 yorum:

  1. Kuru ciltli olarak sanırım bana uygun olmayacak bir ürün. Blogun hayırlı olsun canım. Ben de seni blogumda görmekten mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım ��

    YanıtlaSil