17 Ocak 2015 Cumartesi

Krauterhof Isıtıcı Masaj Jeli



  Herkese tekrar merhaba. Umarım haftasonunuz güzel geçiyordur.

  Bugünde size yeni tanıştığım bir üründen bahsetmeyi düşünüyorum. Ben yaklaşık3-4 yıldır ciddi derecede fibromiyalji hastasıyım. (Bilmeyenler için halk arasındaki kulunç rahatsızlığının klinikteki ismi) Sabahları müthiş bir boyun ve sırt ağrısıyla uyanıyordum. Güne daha uyanma safhasında yorulmuş olarak başlıyordum. Tabi ki doktora gittim. Ancak yaşam tarzınızı değiştirmediğiniz zaman ağrılar mutlaka geri dönüyor.






       Severek takip ettiğim bir bloggerda yorumlarını okudum ve hiç düşünmeden ertesi sabah uyanır uyanmaz watsonsa gittim ve hemen bir tane aldım. Ev arkadaşım hafif bir masajla uyguladı. Ertesi sabah biraz daha dinç uyandım. Tabi ki tek uygulamada ağrılar püf diye yok olmadı. Ama uzun süreli etkisi tatmin edici. Farkı işim olduğu bir gün uygulayamadıktan sonra anladım. Gerçekten ağrılarıma faydalı bir ürün.







İçeriği de doğal ve gayet masum. Isıtıcı özelliğide gayet başarılı. İlk uygulamada sanki sırtım yanmış gibi hissettim :) Ama çok rahatsız edici bir durum değil. Ben tüm sırtım kırmızıdan mora doğru bir renk almıştır diye beklerken aynadan baktığımda sadece ağrının çok yoğun olduğu bölgelerde hafif pembelik olduğunu gördüm. Kokusu da bana vicksi hatırlattı. Rengi de ambalajı gibi kırmızı :)





Ben severek kullanıyorum. Bittiği zaman kesinlikle yenilenecek. Markanın diğer ürünlerini de duydum kısa zaman içinde onları da deneyip yorumlamayı düşünüyorum. 

 Mutlu haftasonları. Hoşçakalın :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder